REKLAMACIJE I PRIGOVORI

OBAVIJEST O PODNOŠENJU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 19/2022, 59/2023) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku u poslovnim prostorijama PERUŠIĆ D.O.O. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:

PERUŠIĆ d.o.o.
Trg popa Marka Mesića 2
53202 Perušić
ili na
e-mail adresu: prigovori@komunalac-perusic.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.

Sukladno članku 27. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 19/2022 i 59/2023) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor iz članka 10. istog Zakona, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za zaštitu potrošača u pisanom obliku u poslovnim prostorijama PERUŠIĆ d.o.o. putem evidencije prigovora i poštom na adresu:

PERUŠIĆ d.o.o.
Trg popa Marka Mesića 2
53202 Perušić

ili na
e-mail adresu: prigovori@komunalac-perusic.hr

Odgovor na Vašu reklamaciju dat ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka reklamacije.